MarieOchFredrik

Hej hopp gummi........

Publicerad 2013-05-28 22:45:07 i Våra dagar.,

Har lagt mig till rätta i sängen men än har inte John blund kommit så tänkte väl skriva lite då. Idag har vart en hyfsat lugn dag. Imorse sov jag lite extra länge, till ca 9 iallafall;p Sen tog jag en dusch och gjorde mig i ordning och for till Sandviken för ett info möte på af. Sen var jag till maxi och handlade till veckan, sen skynda hem så jag fick säga hejdå till Fredrik innan han skulle iväg och jobba.
Efter han åkt så vek jag lite tvätt och slängde in några nya maskiner och gick ut och rensade i rabatterna och vid häcken. Sen kom pappa och killen som köpte amazonen så nu är den veck iallafall:) Pappa gick ca 18000:- plus på den så det var ju bra;) Gotlands resan betald nu då:)

När dom åkt så gick jag in och åt lite mat, kika på tv å slöa. Sen duschen en sväng till för vart alldeles svettig av att springa runt och rensa.
Imorgon blir det att köra in gamla torktumlaren till Valbo och även ställa in den nya. Den gamla gick ju sönder för ett tag sedan så vi fick en ny på garantin! Tummen upp! Så då blir det väl lite lyx lunch på subway med mitt <3 Skönt att få spendera lite tid tillsammans nu när han har em och jag har annat att göra på fm:) Får se sen vad Fredrik har hittat på till våran 5 års dag. Gav han i uppdrag att han fick planera hela dagen för oss. Han brukar ju vara ganska så oromantisk oftast men nu får man hoppas han verkligen försöker iallafall:) Nu orkar jag dock inte skriva mer så, hörs. Kram hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela