MarieOchFredrik

Hallå i stugan! ;)

Publicerad 2013-05-22 22:29:21 i Våra dagar.,

Nu var det bra länge sedan igen:) Har glömt bloggen totalt senaste tiden, har haft massa annat att tänka på:) Har haft Alicia ganska mycket senaste veckorna och förra veckan och denna vecka har jag även blitt utringd på jobb. Så kul att få komma ut och göra något, plus att det blir lite extra i kassan också;) Dock så har mina kära promenader blivit lidande dessa 2 veckor som jag jobbat, svårt att få till det med både jobb och motion när man precis kommit in i det:( När jag hade Alicia så vart det säkert 2-3 km nästan varje dag. Så det är lite tråkigt att det inte blitt nå nu. Men bara att försöka få ihop det också och börja om igen:) Imorgon jobbar jag sista dagen denna vecka, som det ser ut nu. Dock hoppas jag för min skull att hon är sjuk även nästa vecka så jag får jobba då med;) Helgen kommer att bestå av FOLKRACE!! mohaha!! ;) i storvik. Ska inte köra nå men kul att kika iallafall:) Nu kom hjärtat hem från garaget så ska prata lite med honom, vi har inte hunnit träffas nå denna v när båda jobbat och sen har han varit i garaget hela em;) Bjuder på lite bilder så får vi se om jag hittar tillbaka hit snart igen:) Kramen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela