MarieOchFredrik

Kanske man ska ta och skriva lite igen då.

Publicerad 2013-03-28 14:11:23 i Våra dagar.,

Ja nu har det gått några dagar igen då:) Har inte hänt så mycket som vanligt;) I tisdags var vi ut och gick en sväng på 4 km. Och igår var vi till stadium så jag fick köpa nya skor att ha när jag tränar. Så hade dom tag 3 betala för 2 från alla avdelningar så då passa jag på att köpa ett "vattenbälte" som man har runt midjan och så fick jag en sport bh på köpet. Gjorde ett riktigt klipp;) Så nu kan jag iallafall inte skylla på att jag inte har kläder att träna i;) Vet inte om jag skrev det tidigare men var ju in på team sportia och fynda förra veckan också. Då köpte jag byxor,linne,tröja och strumpor för bara 499:- ;) Det var 497:- rabatt, så det tveka jag inte på att köpa:) Så som sagt har jag massa bra träningskläder nu och idag ska skorna få invigas då det blir den där vändan på 4 km idag igen:) Sen kommer Sandra,Johan och Alicia hit så ska jag fota Alicia lite:) Det ska bli kul. Men nu måste jag fylla på vatten till Weber för han gnäller. Hörs säkert senare. Pussokram. Juste måste bara bjuda på en bild på en riktigt cool hund som satt och väntade på sin husse/matte utanför biltema igår;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela