MarieOchFredrik

Hejhopp.

Publicerad 2013-03-19 21:53:04 i Våra dagar.,

Nu ligger jag i !!!! SÄNGEN!!! ;) huhu. Väntar in John blund. Tänkte ta och läsa lite i en bok jag köpte igår. Skulle börja läsa igår kväll men slockna innan jag hann börja. Så har läst lite tidigare idag och nu vill jag fortsätta;) Imorgon blir det upp i tid och duscha och göra sig klar för en vända till Sandviken med Sandra och Alicia:) Sen vette f*n vad som händer resterande av dagen. Imorgon är iallafall sista sena kvällen F jobbar, på torsdag slutar han lite extra tidigt då han börjat tidigare både igår och idag, så det blir skönt:) Sen får vi se vad helgen har att erbjuda. Ska nog försöka ta tag i källaren så den är i OK skick när anticimex kommer och gör en koll så det inte finns nå mögel eller liknande. Ska bli skönt att få det klart plus att det blir en morot till att fixa källaren så den blir fräsch igen:) Men nu ska jag dyka ner i boken. Pussokram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela