MarieOchFredrik

Hej hopp

Publicerad 2013-03-12 21:31:45 i Våra dagar.,

Gummi snopp. Nu har jag precis krupit till kojjs efter en varm dusch. Tidigare idag så har vi varit ut på en promenad med Emma som lovat att hjälpa mig med mitt mål :) Wiie. Så vi vandra 3,2 km tror jag det vart idag iallafall:) En lagom runda till en början, vi tänkte gå den 2 ggr i veckan och sen har jag min vattengympa också så det är en bra början. Sen när det blir is fritt så blir det lite lättare och så kan man gå lite snabbare:) Sen var vi till Hofors en sväng, tänkte jag skulle söka ett jobb som skolfotograf men eftersom min mail vart kapad tidigare så vet jag inte hur jag kommer in på arbetsförmedlingen. Får leta på min id matris så kanske det går att ändra mail adress. Får kolla på det imorgon. Fick iallafall gosa lite med Alicia då Johan och Sandra var där också så det var ju mysigt:) Tänkte vi skulle fara till dom en sväng imorgon och lämna förstoringarna som har blitt liggandes sen dopet. Men NU ska jag ta och försöka sova så att jag är utvilad ifall att dom ringer ut mig imorgon:) Hörs. Pussokram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela