MarieOchFredrik

Godlördag.

Publicerad 2013-03-16 20:43:45 i Våra dagar.,

Nu är vi hemma och har precis tryckt i oss lite tacos från igår. :) Hela dagen idag har vi spenderat på strandbaden och massa isåka. Har varit väldigt trevligt och jag fick sladda lite iallafall eftersom vi bytte bakdäck men sen när jag åkt lite så satte dom på dom andra igen;p Så grilla vi och dona lite. Och nu är vi som sagt äntligen hemma och sitter och kikar på fångarna på fortet:) Imorgon kanske vi ska åka och lämna folkracebilen igen då det inte blir nå mer isåka iår, nu får det gärna bli vår!! ;) Sen ska vi väl bara kurera oss så man är pigg till vattengympan och promenaderna i veckan:) Sen blir de nog lite babysim med Sandra och Alicia på måndag också men ska dock inte planera nått för då ringer dom väl;p haha. Men nu ska jag kika färdigt sen slocknar jag nog ganska fort. Bjuder på lite bilder från dagen:) Ha en fin kväll. Pussokram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela