MarieOchFredrik

Blubb

Publicerad 2013-03-25 09:04:20 i Våra dagar.,

Hej igen. Nu var det helt plötsligt måndag igen då:( :p haha. Fort går det. Helgen har varit ganska lugn. I fredags gjorde vi inte så mycket alls faktiskt. I lördags kom Sandra och Johan ut så gubbarna höll på i garaget och vi var inne, sen gick vi ut och grilla lite korv och hamburgare sen åkte jag,Sandra och Alicia med Sussie till Gävle en vända sen hoppade vi av i storvik på vägen hem sen kom F och J hem och vi beställde lite thaimat som vi mumsade i oss. Sen vart det monopol för hela slanten:) JAG VANN!! ;) haha. Åkte hem vid 23 och somnade direkt när jag la huvudet på kudden:) Igår så kom Sandra och Johan igen;) Jag och Sandra tog en liten prommis på ca 2 km så Alicia skulle somna sen åkte jag och Sussie och handlade lite så vi kunde grilla, så när vi kom tillbaka och jag hade lagt köttet i marinad en stund så åt vi lite. Sen åkte jag, Sandra och Alicia hem till dom en stund eftersom Johan och Fredrik skulle på klubbmöte. Så vi var väl hemma till strax efter 21. Då kikade vi på Johan Falk sen slockna jag direkt;) Idag är det bara vattengympa som står på schemat annars vet jag inte alls vad som händer:) Hoppas ni haft en fin kväll. Pussokram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela