MarieOchFredrik

Ändrade planer.

Publicerad 2013-03-11 17:06:22 i Våra dagar.,

Ja idag vart nog inget som planerat. Blev väckt imorse av att dom ville att jag skulle ut och jobba i robertsholm och skulle sluta 16,30 så var bara att ringa och avboka allt med Sandra vilket var lite tråkigt. Men får ta det nästa måndag istället. Så nu sitter jag hos Sussie och Janne och har precis tryckt i mig en pirog då det inte var så mumma mat på dagiset ;p haha. Så nu väntar jag in tiden tills jag kan fara på vattengympa. Och så måste jag berömma Weber. Han vart hemma ända från kl 9 tills Fredrik kom hem vid halv 3 ca. Och han hade inte gjort nått hyss alls hemma:) så duktig så. Men nu ska jag vila lite för jag är helt slut. Kanske somnar i poolen sen vem vet:) haha. Pussokram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela