MarieOchFredrik

2 dagar sedan.

Publicerad 2013-03-19 08:26:41 i Våra dagar.,

Ja nu har både söndag och måndag gått utan något inlägg. Vet ej vad jag ska skriva om längre:p Kan iallafall berätta lite vad som hänt dessa dagar.
I söndags var Johan och Sandra hit en sväng då Johan skulle hjälpa Fredrik med lampor i garaget. Sen for vi ner med fr-bilen till pappa och då passade jag på att sno hans dator en snabbis så jag fick se senaste avsnittet av Vampire diaries. Så var vi hemma till 20 tiden och då slängde vi oss i soffan och sen var söndagen slut.
Igår så var vi först till Valbo en sväng och köpte en barnstol till Alicia så dom slipper släpa med sin varje gång. Sen åkte vi till duro en vända medans vi väntade på att restaurangen på Ikea skulle öppna så vi fick lite mat i oss innan F börja jobba. Så på duro hittade vi en tapet som ska vara bakom själva "hyllgarderoben" som Fredrik byggde, jag tror det kommer bli snyggt. Det kommer bli en brytning eftersom den tapeten är svart och allt annat i hallen är vitt:) Men vi får väl se:) Sen åkte vi hem och jag hann vara hemma i 40 min kanske sen for jag och hämta Sandra så åkte vi på babysim. Sen åkte vi förbi hennes mamma en vända och fika sen åkte jag och lämnade dom så väl hemma hade jag ca 20 min på mig att rasta Weber och slänga in honom i bilen och fara till vattengympan. Tänkte jag skulle skippa det tidigare för när vi var på Ikea så fick jag lock får öronen och det kändes som om jag var påväg att få öroninflamation. Men sen kände jag inte av det nå mer direkt och då sket jag i det och körde ett lite lugnare pass iallafall;p Sen var jag hemma lagom till familjen annorlunda så kikade på det sen var det godnatt och nu har jag varit vaken sen 7,30 ;p haha.
Idag blir det en lite lugnare prommis tror jag sen vet jag inte. :p Vi kanske hörs senare. Om ni har tur;) pussokram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela