MarieOchFredrik

Onsdag it is!

Publicerad 2013-06-20 00:30:25 i Våra dagar.,

Och det betyder biiilbingo ikväll!! ;) tuuut...!! Men innan dessa så lär jag ta tag lite i hemmet. Eftersom jag var sjuk förra veckan så vart det inte så mycket gjort. Och nu kanske Mammsen kommer upp över midsommar också så då måste det vara fint:) Hon har ju sökt jobb i Gävle inom samma som hon jobbar med nu och det var ganska säkert att hon skulle få det men hon skulle få ett exakt beslut nu innan midsommar och får hon det så skulle vi åka och kika på lite lägenheter här uppe:) Annars så tänkte vi åka ner och fira midsommar där nere, men får hoppas vi slipper det, dvs att mamma får jobbet;) I helgen som varit så var vi ner till pappa en vända och höll på i garaget med folkracebilen så den blir klar till Gotland, nu är det bara ta ur motorn och byta v-låda, byta ruta, byta däck och eftersom jag började måla om han HELT så lär jag måla färdigt. Dock bara sidorna kvar :) Och nu blir han mycket finare. Köpte blank färg nu istället för matt:)
Nu är det dax att fortsätta röja på här hemma sen hoppas jag att Fredrik är pigg nog för att ta en liten prommis. Har varit dött på den fronten ett tag nu pga jobb och sjukdom och nu har jag lyckas smitta Fredrik också. :( Fick en liten smäll på käften när jag satte mig i fr-stolen i helgen. :( Mitt första mål är att det FAN inte ska vara så när jag sätter mig i den för att köra på Gotland!! Mycket motivation fick jag iallafall! Nu jävlar!! ;p höhö!! Som sagt tvätten och städningen väntar. Bjuder på lite bilder som vanligt;) och juste, vi har ju hunnit bytt fönster och panel på en del utav huset också, effektiva vi!! ;) pussokram.

https://cdn2.cdnme.se/2502808/6-3/pic_51c192afe087c34cdebe25ab.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/2502808/6-3/pic_51c192d7ddf2b3536e238f6b.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/2502808/6-3/pic_51c192dce087c34d10b164b6.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela