MarieOchFredrik

Hallojsan.

Publicerad 2013-06-03 14:02:07 i Våra dagar.,

Just nu, ligger jag och slöar i sängen. Har ganska precis kommit hem från jobb.! Känns skönt att man börjar få in en fot så att dom ringer mig lite oftare:) Blir jobb imorgon och onsdag också. Sen är vi ju lediga på torsdag så får vi se hur det blir på fredag:) Nu tänkte jag ta och läsa lite i min kära bok som man blir helt besatt i när man väl börjar! Sen när F slutar ska vi åka och handla mat till veckan. Och så kanske Fredrik ska klippa gräset sen om vädret håller i sig. Är ju jätte ostadigt just nu. Å jag får passa på att dyka ner i rabatterna och rensa lite så det blir nå hallon och rabarber iår:) Men nu först ska jag som sagt dyka ner i boken ;) hörs sen. Pussokram. Ps. Bjuder på en bild på Weber som fick en alldeles egen glass att snaska på, dock kallt om tandsingarna. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela