MarieOchFredrik

Nu är det ju december igen.

Publicerad 2013-12-04 16:25:06 i Våra dagar.,

Var ett tag sedan nu igen då;)
Tänkte jag skulle uppdatera er lite speciellt ang vikten. Kort och gott så tog jag min andra stjärna i söndags. Trots att det var klubbfest på fredagen. Trodde aldrig det skulle vara minus efter det :p Specielt inte när jag gick ner 2,2kg på 2 veckor, då brukar det ju stanna av lite. Men det kändes super bra:) Exakt 6 kg minus nu då :) På söndag hoppas jag på minst 2 hg då har jag gått ner 5% utav min kroppsvikt. :) 
Känner mig lite nervös inför julen, vill ju inte gå upp allt för mycket. Men får nästan räkna med att det kommer bli nått hg upp iallafall. Den 22:a är sista vägningen för iår. Sen tror jag det öppnar den 5:e igen. Så blir 2 veckor som vägs då då;p Börjar redan bli nervös ju;p haha. 
Jaja sen har min kära mor farit till ahfganistan (stavning?) nu och blir borta till den 17 dec. Så hon kommer väga in 3 veckor. :o ;) Får vi se hur det går. :) 

Ja just nu sitter jag och väntar på att Fredrik ska komma hem från garaget så vi kan åka till storvik och köpa mat till Weber, och även till oss också. Har ej bestämt vad vi ska hitt på å äta idag heller. Kanske lite kyckling med favorit sås och ris? Hmm. 
Har bakat lite pepparkakor idag, men tyckte det var super tråkigt då jag bara hade 4 olika "former" en gubbe och en gumma, en gris och en ren. Så ska köpa några fler och fortsätta ikväll eller imorgon:) 

Igår var vi till Johan och Sandra då jag skulle fota Alicia lite inför jul. Fick ett par söta kort iallafall:) 

Nä nu ska jag göra mig klar så vi kan åka direkt när F kommer:) Bjuder på lite bilder såklart :) Kramen.












Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela