MarieOchFredrik

Måndag.

Publicerad 2013-04-15 22:24:56 i Våra dagar.,

Och nu ska jag skriva lite igen;) Har precis krupit ner i sängen efter en lång dag:) Slutade på miroi vid 11,30 så då åkte jag hem och hjälpte <3 med maten sen åkte han till jobbet och jag la mig och kika på VD en stund sen tog jag tag i lite städning då anticimex kommer imorgon och besiktigar huset. Fick en gratis sån när vi böt försäkringsbolag. Dock var det väldig tur att dom skulle komma för när vi städade källaren såg det ut som om det kommit in fukt i grunden och ev lite mögel som det såg ut som. Kanske finns en anledning till mitt snorande ändå? Hoppas dock inte det för då lär vi gräva runt grunden och sanera källaren:( Dyr historia det. Kan iallafall glädja oss åt att det vart riktigt fint och rent i källaren igen:) Men sen så for jag och körde lite vattengympa. Nästa måndag är sista gången innan sommaren. :( Sen åkte jag hem och åt lite mat och kika på film:) Å nu ligger jag som sagt här. Har nyss pratat med pappa också och han hade bokat stuga till Gotland idag:) Wiie. Imorgon ska jag ut och gå 4 km igen fast då lär jag gå själv:( trök! Men lär kämpa så jag kommer i den blåa overallen;) Nu orkar jag inte skriva mer, somnar snart! Hörs kanske en annan dag ;) Bjuder på en bild på fina källaren och Alicia som är helt inne i telefonen;) Pussogodnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela